چرا نرم افزار ابران گزینه مناسبی برای مدیریت پروژه و مدیریت تیم توسعه نرم افزار است؟

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
نرم افزار ابری

ابران یک ابزار کارآمد برای آن دسته از کاربرانی است که می‌خواهند مشکلات (Bugs)، رفع مشکلات (Fixes)، کارها و پروژه‌ها را پیگیری کنند. این نرم افزار به مدیران پروژه بینش گسترده‌ای در مورد پروژه‌‌ها و پیشرفت آنها می‌دهد و کارهای پیچیده‌ای چون مدیریت تیم توسعه نرم افزار را تسهیل می‌نماید. همچنین امکان دسترسی به سابقه‌ی باگ‌ها، رفع باگ‌ها، برنامه‌‌ها و تخمین پیشرفت سالانه کل تیم در این برنامه فراهم شده است.

نسخه ابری

پلت‌فرم ابران در بستر وب و اپلیکیشن ارائه می‌شود و با توجه به یک‌سری نیازهای خاص در چند طرح آماده از پیش تنظیم شده است. این قابلیت باعث می‌شود استفاده از نرم افزار سریع‌تر، قابل اطمینان‌تر و ایمن‌تر باشد. یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران پروژه نگرانی در خصوص بروز مشکلات و خطاهای سیستمی است. از آنجا که ابران به صورت نسخه ابری ارائه می‌شود، بنابراین بروزرسانی‌ها و رفع اشکالات و خطاها به صورت خودکار اعمال می‌شود و مدیران مجبور نیستند منتظر به‌روز رسانی‌های جدید باشند.

قابلیت پیگیری زمان

قابلیت پیگیری زمان در ابران به مدیران پروژه کمک می‌کند تا به طور کارآمد زمان صرف شده در هر پروژه را مدیریت و پیگیری کنند. مدیران پروژه به سادگی می‌توانند این کار را با دسترسی به گزینه زمان‌های ثبت شده انجام دهند. این گزینه تمام سوابق کارهای قبلی و جزئيات مدت زمان کار افراد را در دسترس قرار می‌دهد. تیم مدیریت پروژه همچنین به جداول زمانی و سوابق زمان پروژه‌ها، وظایف، اشکالات و اقدامات انجام شده برای رفع آنها دسترسی خواهند داشت.

پیگیری زمان برای مدیران پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. این قابلیت به آنها در تعیین حقوق کارمندان و همچنین صورت‌حساب مشتریان کمک بسزایی می‌کند. با توجه به اینکه حقوق و دستمزد تیم توسعه‌ نرم افزار به ساعات کارکرد آنها بستگی دارد، بنابراین دستمزد آنها از این طریق به صورت دقیق تعیین خواهد شد. ابزار ردیابی زمان فوق العاده ابران برای تیم مدیریت پروژه بسیار ایده‌آل است و به ایشان در تصمیم‌گیری‌های مهم کمک زیادی می‌کند.

مدیریان پروژه با استفاده از این قابلیت می‌توانند نسبت به نقاط ضعف و قوت هر یک از اعضای تیم پروژه مطلع شده و برنامه زمانی پروژه‌ها را بهبود بخشند. این اطلاعات از منظر برنامه‌ریزی پروژه‌ تا حد زیادی حیاتی است.

قابلیت رهگیری

به غیر از ردیابی زمان، پیگیری موضاعات مربوط به پروژه نیز یکی از ویژگی‌های مهم ابران است که به نفع تیم‌های مدیریت پروژه است. هنگامی که یک شرکت نرم افزاری، پروژه‌ای را اجرا می‌کند، ناگزیر با یک سری مشکلات روبرو می‌شود که برای رفع آنها، ابران ابزار پیگیری موضوعی را ارائه می‌دهد. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با مسائل برخورد کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. از طرفی هم کاربران نرم افزار ابران به نمودارهای گانت دسترسی پیدا می‌کنند تا بتوانند از صفر تا صد مسائل مربوط به پروژه را مشاهده کنند.

نمودار گانت و تقویم

نمودار گانت و تقویم به اعضای تیم مدیریت پروژه کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را به شیوه‌ای مدرن مشاهده و سازماندهی کنند. آنها با مرور کلی گزارشات ماهانه و سالانه‌ای که از همه پروژه‌ها و وظایف ارائه می‌شود، می‌توانند پیشرفت کار توسعه دهندگان را ارزیابی کنند.

چابک

افزونه چابک نرم افزار ابران، عملکرد مدیران پروژه و توسعه دهندگان را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. افزونه‌ای که شامل تکنیک‌های مؤثر در فرایند مدیریت پروژه است و این تکنیک‌ها به طور قابل توجهی بهره‌وری کل تیم را افزایش می‌دهد. این به مدیران پروژه کمک می‌کند تا پروژه‌ها و وظایف را به کارهای کوچک‌تر تقسیم کنند. هنگامی که یک پروژه به کارهای کوچک‌تر تقسیم شود، اتمام پروژه سریع‌تر و دقیق‌تر خواهد بود.

افزونه چابک سرعت تحویل خروجی پروژه را افزایش می‌دهد. با شکست زمان به بازه‌های مشخص و ارائه محصول قابل قبول به مشتریان در هر فاز زمانی، رضایت ایشان حفظ خواهد شد. در افزونه چابک مدیران و اعضای تیم توسعه به تابلوهای انجام وظیف دسترسی خواهند داشت. این تابلوها توضیحات مربوط به هر کار و همچنین اطلاعات فردی که انتظار می‌رود آن کار را انجام دهد را به صورت دقیق و خلاصه به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، مدیران پروژه می‌توانند تنظیمات، دسترسی‌ها و واگذاری کارها به افراد را در آن تنظیم کنند.

میز خدمت

میز خدمت یکی دیگر از ویژگی‌های مفیدی است که تا حد زیادی به اعضای تیم مدیریت پروژه کمک می‌کند. مدیران پروژه بدون داشتن سیستم پشتیبانی مناسب نمی‌توانند نتایج مثبتی را ایجاد کنند. بنابراین میز خدمت افزونه‌ای است که مشکلات مربوط به خدمات مشتریان را برطرف می‌کند.

این ابزار ایمیل‌های دریافتی را مرتب‌ می‌کند و به شما کمک می‌کند تا هر پیام و شکایتی که از طرف مشتری وجود دارد را به افراد مناسبی واگذار کنید. به این ترتیب مشتریان می‌توانند بهترین پاسخ را از طرف شما دریافت کنند و مشکلاتشان به بهترین نحو ممکن رفع شود. این ابزار برای مدیریت پشتیبانی مشتریان بسیار ضروری است.

ویژگی‌های دیگر

نرم افزار ابران برای اعضای تیم مدیریت پروژه امکانی را ایجاد می‌کند تا اخبار، اسناد، اطلاعات پروژه قابل درسترس و ایجاد زمینه‌های سفارشی، مدیریت فایل‌ها و موارد دیگر نیز امکان‌پذیر باشد. نرم افزار ابران با فضایی که برای ارائه اخبار و اطلاعات به مدیران پروژه و اعضای تیم ایجاد می‌کند، اجازه می‌دهد تا از هرگونه اخبار جدید و ضروری آگاه شوند. علاوه بر این این امکان را ایجاد می‌کند تا تمام جزئیات فایل‌های بارگذاری شده ارائه شود. در نهایت نرم افزار ابران به اعضای تیم مدیریت پروژه اجازه می‌دهد تا سیستم را با توجه به نیازهای خود سفارش‌سازی کنند.

سخن نهایی

نرم افزار مدیریت پروژه ابران با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد نسبت به نرم افزارهای دیگر هزینه پایین‌تری دارد و همچنین ۱۵ روز ضمانت بازگشت وجه نیز جز مزایای ابران است. شما می‌توانید با خیال راحت از ابران استفاده کنید، معطلی جایز نیست، همین الان اقدام کنید.